miércoles, 3 de septiembre de 2008

¡¡¡MEDICUX@ ANYORANT BENEIXAMA!!!

XIQUETES MEUES!!!
Com van els PREPARATIUS FESTERS?!no vull ni pensar-ho q em pose xungui...plof,plof,plof!!estic per comprar-me una TONELA de MOCADORS xa la PLORERA q estic apunt d'agafar x ser el primer any de la meua vida q no estic en FESTES!!!

Bo estic convençuda q DISFRUTAREU al màxim de la meua part i q deixareu ben alt el nom de la ARXI-MEGA-GUAI ESQUADRA l'ABB-AEJO!!!OLÉ x les MEUES MORETES!!!

Per ací...de moment estic VIVA i vaig duent com puc el ritme frenètic d'estudi q duem xo...es lo q toca ara i q tot siga per una bona causa...PEDIATRIA està al CAURE!

Ademés estar tan lluny pareix q fa les coses més llevaderes i...OJOS q NO VEN...CORAZÓN que NO SIENTE!!!

I apart d'estudiar...estic coneixent a molta gent, tenim MOLT BON ROLLITO entre doctorets i el nostre PISET es lo más de lo más!!per supost no podía faltar...la NUBE de festa sense perdre la XISPA i fen la mona baix del PARAIGÜES GEGANT de la plaça q es lloc habitual de reuniò dels MIR's el SATURDAY NIGHT!jajajaja!

Lo dit WAPES: esperes q TOT vaja de LUXE i més i que passeu unes FESTES ESTELARS!!!

VOS VULL!!!

¡¡¡MUA!!!



2 comentarios:

Aurora dijo...

oooooooo NUBE!!!! si es que me s'han posat els pels de punta... i es que a 2 dies de l'entrada i anem a tindre baixes importants....:( pero tot siga per bones causes, i que dins de res tingam a la PEDIATRA JORDÀ per estes terretes!!! Espere que disfrutes molt , que por em dones!!! Besos i deixa el podium de la penya el kiwi ben alt!!!! Augur bombo.

Meli dijo...

Ciao Bella!

Acabe de vore la teua entrada, que despreocupà que soc, normal q auroreta vulga llevar el blog, xD.

Ja vec que ademés de estudiar també hiha temps pa la FESTA, clar que sí! Hiha que despejarse.

Per ací les festes com tots els anys, tampoc es cregues. Bueno, algo de diferent, ens ha plogut un poquet, pero al final el temps no es va portar mal del tot.

Besos amb molt de carinyo!!!